Obligațiile meșterilor:
✓ Să fie sinceri:
Ne străduim să păstrăm transparența și ne dorim ca fiecare anunț să exprime realitatea, pentru a facilita cât mai mult relațiile dintre mesteri si clientii lor.
✓ Să spună de la început toate taxele percepute:
Prețul este un factor important în alegerea unui meșter. Fiecare client trebuie tratat cu respect și trebuie să știe din start cât și ce trebuie să plătească.
✓ Să informeze clientul de la început dacă pot realiza lucrarea:
Nici un meșter nu ar trebui să își asume lucrări pe care nu le poate duce la bun sfârșit. Profesionalismul este extrem de important în relația cu clientul.
✓ Să nu întârzie la programări:
Punctualitatea este cheia. Timpul fiecărui om este important, iar fiecare secundă costă bani pentru fiecare dintre noi.
✓ Să fie realiști în privința duratei lucrării și a datei de început:
Ancorarea în timp precede punctualitatea. Fără o planificare detaliată nici un meșter nu va fi capabil să ducă la capăt o lucrare. Fiecare meșter trebuie să ofere o durată de timp realistă și bazată pe seriozitate.
✓ Să fie politicoși și să respecte clientul și proprietatea acestuia:
Bunul simț și respectul sunt elemente care pot determina succesul într-o relație client – meșter, iar acest lucru poate însemna mai multe lucrări pe viitor, mai mulți bani și mai multă mulțumire în ambele părți.
✓ Să informeze clientul în tot ceea ce face:
Transparența este tot ceea ce contează. Clientul trebuie informat cu fiecare etapă a proiectului, asupra a ceea ce se întâmplă.
✓ Să răspundă la telefon în timp rezonabil:
Comunicarea este extrem de importantă în relația cu clientul. Un meșter serios va răspunde de fiecare dată la telefon și va comunica cu eficiență.
✓ Să creeze un contract nou dacă lucrarea necesită modificări:
Toate aceste detalii trebuie stabilite clar de la început, iar întreaga lucrare trebuie să se bazeze pe un fond legal. Fiecare modificare trebuie să însemne un nou contract sau un act adițional.
✓ Să răspundă prompt și cu profesionalism la orice reclamație:
Un meșter profesionist își va asuma întotdeauna greșelile și va încerca să le soluționeze în cel mai scurt timp. Acest lucru demonstrează cu adevărat profesionalism.
✓ Să stabilească de la început modalitatea de plată a lucrării:
Clientul trebuie să știe ce, cât și mai ales cum poate să plătească. Oferă clientului cât mai multe modalități de plată pentru a avea șanse mai mari de semnare a contractului.
✓ Niciodată să nu fie abuziv verbal sau fizic fară nicio excepție:
Violența nu a rezolvat și nu va rezolva niciodată nimic. Orice conflict trebuie să se rezolve pe cale amiabilă sau, dacă nu e posibil, prin prisma instanțelor competente.
✓ Să nu deranjeze cu telefoane sau mesaje nedorite:
Odată ce s-a încheiat lucrarea, meșterul trebuie să fie rezonabil în ceea ce privește comunicarea. Acesta nu trebuie să pună presiune pe client sau să-l deranjeze cu mesaje și telefoane, în niciun mod.